Yolo 💯

hei følgere! i dag har jeg vert på yolo visitt hos sissy for å sjekke “stemningene” hos kattepusene, før vi dro videre til hytta. til dere som ikke skjønner hvem sissy er så er det altså “big siss” aka søster’n som er typ 1 år eldre enn meg. ja jeg har en søster, tenk på det? sikkert ikke mange av dere nye følgere som visste det, “but now u do… aaait??” ok!

her ble jeg møtt av to søte pusekatter som såg til å ha det veldig bra. kanskje en smule ensom men noe overdrevet med kost ville de i allefall ikke ha, var jo så vidt jeg fikk et “mjau” og et stryk inn til “buksekanten” liksom, makan!!

 selv ut ifra de tusen skålene som sto på gulvet skulle man vel trodd at det var en hel flokk av dyr der? selv blei vi møtt mer som på en forlatt kirkegård. bare uten lik fra mus, fisk eller fugl, bra for meg!! Men oppkast på gjesterommet var ikke til å ungå. Hårball.. mmm… det beste som finnes eller hva?!

Bikkja mi la forresten igjen noen “god biter” på plenen å jeg tyv “lånte” en hel haug av nye klær.. takk sissy, jeg har hatt det hyggelig… vi snakkes om en mnd!! ( ikke bli sur!!)

HAHAHAHAHAHAHAHA lots of love!

🤪🤟🏾🐱💩

            

0 kommentarer

Siste innlegg