Yesterday and today

I dag har jeg hatt en veldig rolig men fin søndag. Jeg sov heller ikke så lenge mtp at jeg ikke var i seng før kl 02:30 (ish), i natt.

Var jeg ute på livet spør du sikkert? Svaret er

N E I!

Men hvorfor rangla jeg så jævlig seint likevel…? 💁🏼‍♀️

På fredag var jeg jo ute som dere også kunne se, men ikke i går. I går var jeg hjemme å spillte Nintendo switch sammen med en kompis, det var sykt gøy. Helt lættis faktisk.

Selv om jeg er en gamer-girl så glemmer jeg ironisk nok at jeg har drit mange spill på flere av de forskjellige spillemaskinene mine. 

Herregud! Vi både ropte, banna, hylte og skreik for de jævla spillet skulle jeg vinne. Hahahahah! Jeg stresser jo som bare det hver gang jeg spiller sammen med noen, lol.

I kveld har jeg, snuppa mi og en venninne av henne vert på kino. Den nye Tom og Jerry filmen… Noen andre som også har sett den? 😎🤟🏾

0 kommentarer

Siste innlegg