Why woman.. Why?!

Hei vakre mennesker og en riktig god lillejulaften! I dag er jeg sliten folkens og har slitt en hel del med den forferdelige hjertebanken min i flere uker nå. Men føler meg heldigvis litt bedre nå! 🙏🏾 

I dag da Isadora kom hjem fra overnatting hos en venninne, åpnet vi godteriet i nisse strømpen å spiste det til frokost. Isadora lo ganske mye når jeg som voksen var den som foreslo ideen for henne. Jeg tror hun kanskje syns jeg var litt… Sprø? haha! 😆 Hun er så søt den jenta der! Det jeg virkelig elsker med henne er at hun er et vanvittig lykkelig barn. Hun har som regel alltid et smil om munnen, ler godt hver dag og er utrolig omtenksom! Hun er så god med alle de varme klemmene sine og sier flere ganger om dagen at hun elsker meg, ” du er den beste mamma jeg kunne hatt, mamma”. Aaaw.. Smelt 💕Men sånn over på noe annet… I går tok jeg i bruk den rosa sjampoen min igjen, bare for en liten forandring. Nå hadde jeg den ikke i så lenge og har heller ingen planer om å bruke den fast. Sist sleit jeg jo så innmari med å få ut fargen, selv om sjampoen skal gli ut av seg selv… Well.. Glidde ut  litt for sakte for vi som er så tålmodighet kanskje? 🙈 Jeg brukte både det ene og det andre sist vi var i Spania for å få bort det dumme rosa fargen, hvor jeg satt på badestranden og skummet inn håret med en bleke sjampo or what nah? Omg, det var flaut ass, men vi lo godt da! Nok om det for nå sitter jeg her å gjør samme tabbe på nytt, haha.. Why woman? WHY?! 😆 Jeg må jo ha noe å gjøre da, siii💁🏼‍♀️

Nå skal vi snart på julegrøt og juletre pynting til besten og besta siden vi skal feire julaften der i morgen. Det blir jo utrolig hyggelig da, Isadora gleder seg i allefall kjempe masse! ✨

0 kommentarer

Siste innlegg