What the F just happened

Hallais! I dag har jeg virkelig tidenes største kink i nakken… Det er karma for at jeg både drakk vin, øl og sprit i går kveld.

Med andre ord, jeg mista fokus og det blei ikke mer jobbing lol. Jeg blei heller sittende å face time hele verden og mennesker i LA, NY og Bali i stede, omg. Det var epic for å si det sånn så la oss ikke gjenta deira rita der haha! 🙈 What the fuck just happened like? 💁🏼‍♀️🔥

I dag blei jeg vekket av sola som skinte inn ruten og bikkja som nesten døde  fordi jeg rulla over han… omg, Full panikk på rommet et lite øyeblikk der ja! I dag frister det faktisk ikke å gjør en dritt og jeg har ikke vert så demotivert på aldri så lenge. I dag har jeg lyst til å hvile og bare sløve forran tvn i sengen med null sminke og kosedress. Masse mat og godis sånn som alle dere andre mennesker har gjort i flere dager nå. 

Det var ikke før i går jeg seriøst oppdaget  hvor uendelig mange flasker med sprit jeg har stående på bar trallen, OMG! Jeg tror jeg har en liten antydning til hodepine og kl er heller ikke så veldig mye enda…

 

0 kommentarer

Siste innlegg