voksenlivet sover ALDRI!!!

Ja før jeg “glemmer” av det, fordi jeg er så sinnsykt daff ATM. Har jeg og kjæresten faktisk i dag vert forlovet i hele 4 mnd.. 4 mnd tenker vel du, men jeg tenker ikke mer???, hallo. Nå synst jeg tiden har gått noe helt sinnsykt sakte 4 real liksom, fet syns jeg jo ikke før. Men nå er det vel sikkert fordi vi har gjort så sinnsykt mye siden 22 april.

Og for førstegang siden den gang har vi gjort alt annet enn å faktisk ha det romantisk. Ingen roser, ingen fin og flott middag, ingen  kos. ja ” no nothing!”. Dette er kjipt men sånn er det noen ganger også vel? Pliktene kaller og voksenlivet sover ALDRI!! 

I dag har vi baaaaare ryddet, kastet og vasket siden vi sto opp kl 07: 15 i dag tidlig. Nå er vi på tur hjem men det er i allefall 45 min før vi er fremme å da er det jo kveld……

Memn hvorfor jeg smiler og er glad på bildet har jeg egentlig ingen grunn for, burde jo være sur å deppa i stedet, eller? haha!

0 kommentarer

Siste innlegg