Vil du se min Bestevenn ?

I går kveld bestilte vi bord til kl 19, på en utrolig god asiatisk restaurant som ligger på Majorstuen. tar du trikke til Frogner stadion er du så og si nesten helt fremme. Her hadde jeg gjensynsglede med to gode venner av meg, hvor ingen av de hadde hilst på kjæresten min tidligere.

Her spiste vi masse god mat, hvor restauranten virkelig er i en klasse for seg selv og betjeningen utrolig hyggelig og hjelpsom! Her gikk det unna både en, to og tre fine vin flasker . i tillegg “feiret” vi en bursdag som ikke engang eksisterte med både kake og konfetti, kjempe morsomt! hahahahahah

Her var det mye gossip, latter og sang. Vi blei nok mye fullere enn planlagt og vi hadde allerede mer enn nok personlighet som edru, om vi ikke måtte få enda mer som “tipsy”. halvparten hadde sikkert hadde vert nok, lol!! videre dro vi en tur ut for å drikke oss “hakket” fullere.. omg for en fantastisk kveld haha.. De blir alltid så minneverdige når vi først møtes.

Camilla er en av mine bestevenner og vi har kjent hverandre i 10 år nå. Ikke bare har vi alltid vert skikkelig nære, men da vi var yngre bodde vi også mange år sammen. Og herregud for en tid det var! vi har alltid støttet og vert der for hverandre og vi har aldri heller egentlig kranglet når jeg tenkere meg om. Jeg og camilla er som regel alltid enig, vi tuller og fjaset hele tiden! når vi er sammen er det som å se på filmen “dum og dummere” om du skjønner? har du ikke sett den filmen så må du det nå!

👭

0 kommentarer

Siste innlegg