Vil du se kropp?

Hei! Jeg husker ikke helt om jeg blogga i går eller om det var dagen før? Men dagene står i iallfall ikke stille, det er jo helt sikkert!

 I skrivende stund har jeg tatt meg en dusj og akkurat lagt bor PC’n. Jammen kom jeg meg i mål i dag også med det høyst nødvendigste som måtte gjøres. Og nå føler jeg meg ganske kjørt! Man blir jo helt rar av for mye sol og frisk luft, ikke sant? Jeg tror det ligger noe i det ass. 

I dag har jeg sitti ute i bikini og hatt hjemme kontor som alle andre dager. Så om du vil se litt kropp og kjøre av veien er det gata mi du burde kspionere i 👀⚠️💯. #iseeu

For uten om det så har det ikke skjedd så veldig mye spennende på min front, for uten om at jeg så smått nå har begynt å venne pusene til å være ute faktisk. Sier hun som bare skulle ha inne katter?

Veit liksom ikke helt hva jeg syns om tanken på at de skal luske ute. Men kattene vil jo ut og når jeg selv sitter ute hele dagen i det fine været, så får jeg jo dårlig samvittighet for å holde de inne hele tiden! De skal jo tross alt leve i sikkert 16 år.

Bare tanken på å holde de inne gir meg en like ekkel følelse som når jeg ser sirkus dyr eller lignende tilfeller i “fangenskap”.  Så da føler jeg meg slem!

Anyways..

Alt dette kan jeg snakke om senere i en vlogg tenker jeg. Er det noe jeg virkelig har jobbet med den siste tiden så er det brunfargen. Det ser vi, ikke sant vel?

I dag tok jeg til og med frem sol oljen bare for å svi den fargen litt ekstra med solfaktor 0, MO-ahahahah!

GAL er mellom navnet da, oh yes!

😎🤟🏾

0 kommentarer

Siste innlegg