Viktig møte- Slik gikk det

 Hei og god ettermiddag! Har alle det bra i dag? Dagene her i Haugesund er litt lange og jeg kjenner jeg lengter hjem til jenta vår, bikkja og hjemmet!

I går kveld var vi i et møte..  Et møte som er og var veldig viktig! Et møte som kjæresten aldri har vert med på før så for han var det utrolig spennende og nytt. Han strålte og var super giret lenge i forveien i mens jeg var ganske avslappet, siden jeg har vert i lignende møter en del ganger før. Selv har jeg hatt en tøff uke helt siden vi dro til mallorca med mye tanker og lite lyst til å gjøre noe..

Jeg var vel kanskje ikke så giret som jeg burde, for dette er jo noe jeg virkelig har sett frem til å gjøre lenge. Men Jeg er super glad og utrolig takknemlig for muligheten, det er jo helt sikkert! Først må jeg bare få lande litt fra tragedien hjemme i bygda tror jeg, før jeg virkelig kan begynne å glede meg over andre ting på ekte igjen…

I møte satt vi i hele 2 og 1/2 time og på møtet gikk det akkurat som forventet, Dødsbra! Omg dere! Nå… Ja  har vi fått klarsignal på alt utenom en ting som vi skal ta når vi kommer hjem. Vi har en super spennende og super fin tid i møte og ting virker faktisk helt sykt urealistisk. Tenk at dette skjer… På ekte?! Det er jo bare helt sykt!! Deilig!

Vi gleder oss skikkelig til å kunne få dele dette med dere og for øyeblikket har jeg så vanvittig lyst til å rope høyt om det, skrive om det over alt på sosiale medier og ikke minst fortelle hele verden hva vi nettopp har blitt signert til!!

OMG😱

0 kommentarer

Siste innlegg