Vi skal selge huset

Hei dere! Ja NÅ er det jammen meg lenge siden jeg har blogget for dere, noe jeg ikke kommer til å forklare så veldig mye mer om annet enn at det har vert veldig mange forandringer på denne plattformen, hvor  de aller fleste har blitt flyttet over på miniblogg.no osv.  Jeg har også heilt siden november i fjor kjøpt ett blogg design som jeg fortsatt ikke har fått noe service fra. Så IKKE bestill blogg design fra bloggdesign.no!!!!!! Jeg angrer som faen! Blogg design koster jo en del lapper så da er det skikkelig dritt å sinnsykt irriterende når man ikke får varen!

 

Anyways.. I skrivende stund befinner jeg meg på «hytta» hvor vi skal gjøre klart en del ting før videre salg av huset vi har her. Her koser vi oss i det fantastiske sommer været, brune og fine. Vi har sovet her en natt på spontan tur noe som alltid er veldig hyggelig! Vi er jo så sinnsykt spontane at enkelte der ute sikkert sitter der med grått hår av all den fartingen våres, men what ever? Det blir i allefall  en passe lang kjøre tur hjem på 3 timer. Borte bra men hjemme BEST booom !!

0 kommentarer

Siste innlegg