Vi prates

Ligger jeg i sengen og har egentlig ikke stått opp enda. I natt var jeg oppe til kl 03:30 og såg på film, selv om jeg strengt talt var trøtt lenge før midnatt.

Dagen i går var utrolig fin fra start til slutt selv om det ikke blei så mye arbeid i solveggen men heller fokus på å få til et fint og velykket barneselskap.

Jentene i klassen til Isadora er en veldig fin gjeng men til respekt både oven for barna og foreldrene tok jeg ingen bilder for itleggelse.  Jentene startet festen med å først leke litt, åpne gaver, spise og der etter ha piknikk på gresset med vannmelon, is, lek og annen godis. De er så utrolig søte!

Atm ligger jeg fortsatt i sengen og tenker på  hvilke trope sommer vi har i år, deilig! Videre skal jeg betale noen regninger og sette meg ut i solen før Isadora kommer hjem fra siste dag på skolen. 

 

Vi prates

0 kommentarer

Siste innlegg