Vi Nordmenn er faen meg bortskjemt !!

Herregud i dag er jeg trøtt dere,  holder legit på å svime av! Ikke bare la jeg meg utrolig seint i natt men jeg har ligget med tørr host hele tiden. Virkelig irriterende!

At formen ikke har være verre enn hva den er- er egentlig  ganske crazy! For jeg har hostet mye og nesten ikke hatt stemme hele uken. Følte formen allerede kom på søndag.

Det må ha vært den tranen og multivitaminene jeg har begynt å ta, som har holdt formen i sjakk mener jeg.  Det er jeg nesten helt sikker på og bra er det! Er ikke så ofte syk  til vanlig og kan heller ikke huske sist jeg lå rett ut.

Men akkurat nå er det vel både influensa, spysyke OG diaré som er ute å går.. Var det ikke sånn ?? Hyggelig!Så hva annet er nytt for utenom den nye nedstengningen?

Var det seriøst ingen som trodde det kom til å skje igjen? Var vi virkelig så godtroende og naive? Trodde vi corona bare skulle forsvinne og ta fri, når det passet oss mennesker best?

Nå har flere store byer i Norge igjen opptatt «korona tiltak». Hvor de oppmodar om 1 meters avstand og facemask igjen. Men la oss være ærlig? Flere land har vert stengt i mange måneder. Vi Nordmenn er faen meg bortskjemt !!!! Hele julen er garantert ødelagt også nå.. på sikt.

(Nå står jeg å sminker meg) Corona er og forblir et virus som ligge i luft.. 4 ever!! Alt annet er bare nonsense.

Det å vaksinere befolkningen i hytt og gevær uten å vite sikker på varige bivirkninger kommer aldri til å funke. Personlig syns jeg det er utpressing og hvitvasking når det kommer til fri vilje og eget liv ! Myndigheten lover gull og grønne skoger til de som vaksineres. I dette tilfelle korona pass som tilsvarer fri kontroll av eget liv når det kommer til reise osv.

Myndigheten ELSKER å kontrollere og manipulere folk til å ikke kunne bestemme selv eller ta egne valg! Men nekter å vaksineres selv!

Flere dør av vaksinen og stadig nye muterte virus dukker opp til overflaten.

Hva er vitsen med å ta en vaksine som varer kun i 4 mnd? Skal du fortsette å vaksinere deg hver 4 mnd i evig tid?? Djiiiizeesss!!! 🤦🏼‍♀️

Er det virkelig ingen hører etter hva professorer har å si?? Er det ingen som gjør nok research selv, men heller stoler blindt på ting som ikke er sant? Er det ingen som har hørt om DR. Sean brooks som holdte foredrag for en hel skole angående corona vaksinen??

Hvor han forteller at forskere som har funnet opp vaksine selv nekter å bli vaksinert? Han sier blant annet noe så oppsiktsvekkende som:

 

« People who have been vaccinated are going to die in the next six months to three to five years.»

«People who have been vaccinated have decreased their own immune system by 35 percent. That means if they take a booster shot, including a flu shot in the future, they will die.»

«The vaccine will sterilize children permanently, and 80 percent of women who have been jabbed have lost their children in the first trimester.» 

👇🏾

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg