Vi holder koken folkens!

Hei! I dag er jeg like trøtt som en strømpe, jeg kødder ikke ass. Jeg fikk ikke sove før kl var typ 04 fordi jeg lå å såg på sånne duste-romantiske-single  filmer, som jeg egentlig likte ganske godt. haha. Så var det opp igjen rundt 8-9 tiden og vi har egentlig holdt koken siden.

Snuppa  mi har nå dratt på hytte tur med en venninne og jeg er hjemme alene. Akkurat svelget hjemme laga middag fra fjordland.. hahaha Var ikke den god eller? Hjemme laga rett fra posen i allefall, omg.. Jeg blir flau av meg selv for på dager som dette har jeg like tørr humor som resten av nabolaget… NEEEEIDAAAA!

Men det beste var egentlig potetstappen og et brød jeg laga i går. 

 Anyways…

Ikke bare er jeg akkurat ferdig å svelge middagen men jeg har også rimet-av hele fryseren i over en time og pynta litt til jul ute. Det blei ganske fint altså!🎄

Hva jeg skal bedrive tiden min med videre nå er jeg litt usikker på.  Enten setter jeg meg ned å jobber litt forran pc, sover litt- men det er farlig! Kanskje sminke meg?  Se en romantisk film for oss single eller noe annet… Kanskje male? Rydde? Og sette på en klesvask?

Ja klesvasken må jeg ta uansett for den har blitt ganske full også må jeg dusje fordi jeg stinker som gammel møkk. Ærligtalt folkens 😂.   

#KJEDELIG, men i dag er det ingen spøk. Jeg er mega trøtt!

0 kommentarer

Siste innlegg