Vi har valgt å reise til

God kveld ! Hvilken dag er det i dag? Tirsdag? Onsdag? Veit dere hva? Jeg har slettes ikke peiling men ikke at jeg bryr meg så innmari mye heller. Vi er på ferie nå! Da er det lov å glemme både tid å dag. Til vanlig er jeg jo egentlig ganske dårlig på alkuratt det, tid. Men på ferie er det lov å være hakket verre !! Eller? Haha.

Anywyas…

            Nå har vi akkurat ankommet hotellet  som heter Romania beach resort som ligger i Kroatia. Det tok vel litt mer enn 4 timer med fly og en og en halv time med buss. Det som er litt «kjipt» ( om jeg i det heiletatt kan si det) men det med å være influenser så må det være det at du ikke kan ta av trynet når du føler for det. Uansett hvor jævlig du føler deg med både fett, eksos og svette. Her går kameraet og videoblogg for fullt hele tiden, no breake Whats so ever! På Gardermoen sjekket vi inn, spiste noe mat, spiste litt uno også var tiden plutselig inne for ombord stigning. Jammen rakk vi det denne gangen også. Hadde vel aldri i livet rukket det flyet om jeg hadde dratt alene eller sammen med Camilla HAHAHAHAHAH!

Her er tiden samme som dere utenom når det er vinter for da ligger de som bor her en time frem. Så da var jeg ikke så uheldig med blogg tiden like vel da.

Isadora fant seg allerede en venn som skal bo på samme hotell før vi hadde lettet med flyet. Jeg bare elsker  at hun er så spontan og sosial, er alltid lett for henne å få nye venner. I tillegg er hun helt mongo snill å ha med på tur!! 

Hotellet vi bor på er det beste familie hotellet som er her, derfor også ekstrem populært. Vi har booket oss inn på en to Roms leilighet med inkludert frokost og middag. Kjempe deilig! Det er en del mye mørkere her enn hva det er hjemme så det blir veldig spennende å se plassen ordentlig i morgen tidlig! Nå er vi trøtte og slitne etter en heil dag med reise. Vi skrives i morgen da blogg venner. 

Natta <3

0 kommentarer

Siste innlegg