Jeg skal i et viktig møte!

Natt til å går landet vi i Oslo kl 01. I oslo var været ikke så kaldt og det er deilig å være tilbake på Nordisk jod!

Dagen etter sto vi opp til en “late” utsjekk og tok flyet videre til….. Haugesund! Her skal kjæresten på kurs i noen dager og jeg blir å dra i noen møter.. Møte vi skal ha i dag er noe vi begge har ventet utrolig lenge på nå. Og jaa.. Dette møtet er hemmelig! Det hører til den store hemmeligheten jeg tidligere har snakket litt om, for bare noen uker siden.

I skrivende stund er jeg på hotellrommet å jobber litt før jeg blir å ordne meg til kjæresten er tilbake kl 16. Kl 18 kommer det mennesker hit så det gleder jeg meg utrolig mye til, jeg er så spennt på dette møte.. Men jeg tror det blir å gå bra…?  Iiiik!!!

🤩   æ

0 kommentarer

Siste innlegg