Vi har pakket kofferten…. igjen!

Hei blomstrer! I dag startet vi dagen her hjemme da alarmen gikk av kl 08:00, på en lørdag. Isadora skulle i dag på overnatting til bestevenninnen Olivia som bor i Ålesund, noe som har vert planlagt en uke  ca i forveien.Som jeg har på pekt flere ganger tidligere er jeg og kjæresten alltid med på spennende eventyr enn å bare være hjemme når vi først har barnefri. Siden vi i utgangspunktet allerede skulle til Ålesund bestemte jeg meg for å pakke kofferten for oss begge å booke oss inn på et hotell, for kveldens anledningen. Jeg har med andre ord tatt med kjæresten på romantisk kjæreste tur hvor han i dag fikk beskjed om å pakke tannbørste og tannkrem, så pakket jeg resten for både meg og han. Isadora sin koffert var allerede pakket i går kveld så i dag tidlig hadde vi god tid til både morgen bad og masse kos!

Videre for kvelden har jeg lagt planer men blir å holde kortene tett til brystet,  siden jeg veit at kjæresten er fast leder og support av denne bloggen. haha. I dag ligger vi på sykehus.. haha not! Selv om hotellrommet kan se sånn ut.. Aldri book på scandic hotell Ålesund folkens. Da føler du at du sover på et eldre senter …. OMG! Ikke at det er noe i veien med eldresenter men ikke akk den følelsen man vil ha når man skal ha det romantisk sammen… U feel me???!

0 kommentarer

Siste innlegg