Vi har husarrest

Hei venner. I desse dager vil jeg ikke si vi har karantene men heller husarrest, omg!

For min del har  jeg jo blitt oppdratt med mye husarrest som liten fordi jeg selv likte å bestemme når jeg skulle komme hjem osv.. Haha! Alltid vert en selvstendig og bestemt frøken. Men Isadora der i mot, hun har aldri hatt husarrest før å syns det var utrolig festlig når jeg sa til og med besten og besta hadde husarrest nå på lik linje som alle andre i hele landet og verden. lol. 

I går brukte vi mye tid ute både i ake bakken og i hagen hvor vi laga labyrint i snøen. Inne har vi på lik linje som i dag kost oss mye med brett spill og prøvd å være mest mulig oppfinnsom når det kommer til lek og morro. 

I skrivende stund har vi akkurat laga noen ganske stygge sirkus kuler og videre skal vi nå krølle håret til Isadora i det vi venter på middag hos besten og besta. Og vi syns ikke omstendighetene er noe ille heller. Den hyggeligste husarresten jeg noengang har hatt i allefall😆

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg