Vi har blitt fratatt….

Hei og god mandag alle samme ! Er dere like klar for en ny uke som jeg er? Nå har jeg ikke vert på trening på nesten en hel uke. Kjæresten har kommet hjem og vi har kost oss litt ekstra sånn som vi pleier, hehe. 

For øyeblikket har jeg og Isadora nettopp kommet hjem fra middag hos besten og besta. I dag tidlig dro kjæresten til haugesund på kurs igjen og blir borte i hele 3 dager fra nå. Jeg personlig syns det er utrolig kjipt at han må ta kurs når han egentlig har fri og skal være hjemme. Ikke bare skal han på kurs nå men også i starten av neste uke. Plutselig er hele fri perioden over og vi har ikke fått gjort noe av det vi skal, skikkelig dritt! Føler liksom  vi har blitt fratatt mye tid som vi egentlig skal bruke sammen som familie og kjærester, viss du skjønner?Nå har Isadora besøk av en venninne som blir her frem til leggetid. I dag har jeg planer om å gjøre litt husarbeid, før jeg blir å jobbe resten av kvelden. Det gleder jeg meg faktisk veldig til😃

0 kommentarer

Siste innlegg