Vi blei utsatt for vold i går

God fyllesyke alle sammen og herregud for en kveld det var i går. Så mye drama har jeg virkelig ikke opplev på lenge. Jeg som har roet meg skikkelig og har «alt på stell» som venninna mi så pent sa det selv. Det er godt å se at den «gamle» Dolla lever i deg fortsatt. Du måtte bare sende typen vekk på jobb først. Haha.. det er forferdelig dere.

Men hvor skal jeg i det heiletatt begynne, jøye meg!  Jeg har selv fullstendig blackout, i tillegg en utrolig skallebank så jeg tok meg en prat med venninna I stede. Hun bruker jo å ha en helt crazy klister hjerne.

Episode nr 1:

Først var det en jenta som bare helt ut av det blå kom å sa «Du veit at alle ser på deg». Jeg bare «What» Hvorfor sier du det? Det driter vel jeg i. Det er jeg vandt til, folk glor jo uansett hvor jeg går. Jeg blei så irritert så jeg bestemte meg for å viste fingeren til hele gjengen når jeg sto å danset.

Episode nr 2: 

Det var en gammal dame på 50-60. Venninna mi sto å dansa på dansegulvet ute. Plutselig blir hun sparker og slått av en dame. Jeg fikk ikke med meg dette og takk gud for det! Når venninna mi fortalte meg hva som hadde skjedd blei jeg sint! Ingen kødder med vennen mine!! Jeg tok tak i den forferdelige damen og skubbet henne så hun fløy tvers igjennom lyd teltet. Hun ble tydligvis sinna og da skulle «ta meg» etter på. Jeg blei fortalt at jeg såg på henne med det styggeste blikket i tilegg slo meg på brystet som en gorilla, pekte på henne og ropte hun bare måtte komme. Lol.. dette måtte jo sett forferdelig teit ut! 

jeg satt meg ned ved bordet vi hadde, tok meg en øl å prata med vennen mine. Spurte også venninna mi om hun kjente dama som utførte vold på henne. Nei fikk jeg til svar, venninna mi hadde aldri sett henne før heller. Plutselig kom den eldre dama å satt seg veisiden av venninna mi. Venninna mi ville vite hvorfor hun blei utsatt for vold, men fikk ikke noe svar. Jeg kjente det kokte! Jeg klarte ikke mer. Nå var det nok! Jeg tok tak i glasset mitt å kastet det på    henne. Hun blei rasende! Jeg peikte igjen på henne, jeg var på vei bort til henne og henne bort til meg. Da kom alle vaktene klar til å skille oss allerede før vi hadde nådd hverandre. At jeg ikke blei kastet ut syns jeg er veldig rart, men bra for meg da.

Men det slutter ikke der heller. Tror ikke dere at hun dama bare helt ut av det blå kom bort etter en stund?, slengte hele veska si i trynet og nakken på dama til venneparet som vi er på besøk med?? Hva faen liksom! Hva feiler det mennesker. Er det så jævla vanskelig å være litt hyggelig mot andre? Jeg blir helt målløs.

videre blei jeg sjekket opp av en jente, så noen gutter. Veldig uinteressant i tillegg var jeg full og i dårlig humør så jeg ignorerte de som snakka til meg. Huff.. kan jeg virkelig være så fæl tenker jeg nåda? Men jeg orker noen ganger bare ikke mennesker. Det er så utrolig mye dumt ute å går, det er i allefall helt sikkert.

Jeg spurte også venninna mi i dag, hva det er som gjør at mennesker oppfører seg som dritt. «Det er utseendet ditt» Dolla. Du som er så snill, de kjenner deg ikke. Du går liksom ut for å kose deg hvor du aner fred og ingen fare men det er alltid noen som skal kvalme seg mot deg. Jeg gidde henne et veldig ærlig men frustrerende svar « men det er ikke rettferdig.» noe venninna mi også var veldig enig i.

djiiz.. det jævla utsende mitt altså! Alle som tror det er så forferdelig greit å se så flott ut… 🙄

 

0 kommentarer

Siste innlegg