Vi befinner oss i…

I skrivende stund sitter jeg i spisesalen og er stapp mett. For tiden befinner vi oss i Geiranger på julebord og har det veldig fint. Menneskene vi er på julebord med er ekstremt hyggelige så jeg liker de!  Jeg kan virkelig ikke huske sist jeg var på julebord helt sånn seriøst. Jeg har jo i alle de år vert selvstendig så kollegaer og sammenkomster er noe jeg også sjeldent opplever.

dag var i fremme i 15 tiden hvor vi bare pakket ut, ordnet oss og gikk ned i resepsjonen for å mingle med de andre. Mate her er god men herregud så jævlig mett jeg er! For uten å kødde så har jeg smakt på hver en eneste dessert!  Hvorfor jeg gjorde det veit jeg ikke, jeg liker jo ikke dessert OMG!! så jaa… jeg angrer… 

Hvordan kvelden blir videre aner jeg ikke men stemningen er både stappet og morsom, selv med “pensjonister” haha!

0 kommentarer

Siste innlegg