Verdt mye mer enn det

Hei og god mandag til nydelig deg! 

Helgens festligheter har jammen meg satt spor i denne flotte kroppen. Til tross for at jeg også var passe trøtt og utslitt sa jeg faktisk ja til kino på kvelden i går. Omg.. Hvem er jeg liksom? Ingen normal mennesker som forlater sengen dagen der på vel ? 😅 

Uansett var kinoen utrolig hyggelig, tiden gikk fort og etterpå gikk vi rett på rommet for å sove igjen. Som dere sikkert ser har jeg fått ny header på bloggen også. Jeg husker så sykt godt før i tiden når liksom bare de som hadde photoshop ferdigheter var de som lagde headere til oss bloggere, siden alt på den tiden var så sinnsykt avansert. Nå kan liksom hvem som helst styre med bilder via apper og denne headeren var også egentlig bare en “test” i seg selv. Ikke  brukte jeg mange timer på den heller… 5-6 min så var den ferdig. Hvor sykt er ikke det? Den ser mye mere “verdt” ut enn det syns jeg, haha. Er dere ikke enig? Likte dere den? 🙃 

Hadde noen fortalt meg for typ 5 år siden at jeg skulle sitte å posere i ull klær og i tilegg bruke bildet på bloggen min hadde jeg dødd av latter. Nettopp fordi jeg egentlig hater ull! Men dette settet er faktisk ganske fint da. Ikke klør det og det er mange som har spurt  om det er Kari traad, det er det. Hva navnet på akkurat dette settet heter aner jeg dessverre ikke siden det ikke sto på lappen også fikk jeg den i gave for lenge siden. Aldri brukt den før…

0 kommentarer

Siste innlegg