Venice, Italy del 1- sånn startet det

Hei lesere! I dag har jeg litt bedre tid så jeg tenke starte med å fortell litt om da vi var i Venice. Hvor jeg i det heletatt tenker å starte på denne fantastiske reisen og opplevelsen syns jeg er litt vanskelig siden det har vert en del greier som også har en sammenheng fra før, men jeg får vel bare hoppe litt i det.

Alt startet da kjæresten var på forrige jobb tur. Han er som regel borte 2 uker å hjemme 4. En dag spurte han meg om vi hadde noen planer den 21 mars, ikke som jeg visste om. Jeg fikk beskjed om å ikke legge noen planer da og det var greit. Nyskjerrig som jeg er begynte jeg å spørre litt. Drar vi med eller uten barn? Må jeg skaffe barnevakt? Men fikk svar at jeg ikke trengte tenke på noe. Hvor lenge blir vi borte ? 5 netter. Blir vi innen eller utenlands? Skal vi fly? Bor vi på hotell? Skal jeg pakke med bikini? Er det badeferie? Nja.. ikke så mange grader kanskje 20-25, men veldig romantisk! Er det Paris? Italia? Praha? Berlin? Altså….. Dere kan jo bare tenke dere stakkars mannen hvor mye jeg spurte å gravde eller ? Haha!

På insta og andre sosiale medier tagger vi stadig hverandre viss vi ser bilde eller vid fra plasser vi vil besøke. Og hvor ironisk er det ikke at jeg tagget kjæresten  dagen etter han faktisk hadde bestillt ( uten at jeg visste at han hadde det). Jeg tagget han i ett vid hvor jeg sa vi måtte sååå dra til Italia å kjøre i de gondolbåtene med musikk å vin til.  I denne jobb perioden fikk jeg også en del spørsmål om fremtiden vår, en del snakk rundt det å gifte oss å hva jeg såg for meg.  Vi prata faktisk så mye om det at jeg tok meg selv i å se på brudekjole, lol. Tagget han i masse forloveden greier og bryllups ting på insta at jeg nesten syns det blei litt flaut en periode.

Når han kom hjem snakka han om at vi måtte pakke masse fine klær, i tilegg hadde han veldig lyst på en ny dress, farge håret å klippe seg før vi skulle reise og at han gleda seg skikkelig!  Han ville være ordentlig fin og sa han hadde masse overraskelser! Jeg spurte han mye om han hadde tenkt å fri til meg på tur (fordi jeg syns det var så mye «extra» greier på en og samme tid) og tulla mye med at vi kom til å komme hjem ny forlovet. Jeg spurte han også om han hadde tenkt å fri til meg  men jeg fikk verken ja eller nei. Noe som jeg også reagerte litt på. Når jeg tenkte meg om hadde jeg jo sendt han en del ringer etter at han hadde spurt meg hva jeg så for meg og likte.. så jeg hadde vel en del mistanker uten å egentlig vite så veldig mye om det selv. Jeg tulla også en vel del med at han hadde allerede kjøpt ring. Sa han hadde sikkert spesialt bestillt på nett eller noe. I tilegg var han mye hemmelighetsfull og var en del borte på «ærend» som tok kjeeempe lang tid syns jeg. Siden vi er sammen 24/7 hver dag syns jeg enkelte ting var litt misstenkosmt, haha!

Som mange av dere også veit så har jeg et veldig godt å fint forhold til mamma og pappa (vi er bestevenner!) og de oppførte seg også litt merkelig. En dag forsnakket mamma seg om at hun skulle være brnevakt den helgen med ett uhell, så dere kan jo tenke dere hvor flink jeg er å snakke meg frem så andre mennesker blir forvirret å får en følelse av at dette er en helt normal samtale. Hvor de ender med å røper seg selv i svarene på sine egne setninger hahahaaah! Jeg døøøøør!!!!

0 kommentarer

Siste innlegg