Veldig irriterende, men hva veit vel jeg?

Hei alle  sammen og beklager ett litt seint blogg innlegg. Husker dere at jeg fortalte dere om hvor dårlig vær det skulle være her i forhold til hva vi hadde sett for oss etter vi hadde bestillt? Vel… jeg kan jo gledelig med dele at her er det skinnende sol og mange hundre flere grader enn hva det er hjemme med dere, vi er kjempe fornøyd!

I går når vi ankom hotellet stod de klar med kake og noe drikke. Leiligheten vi har booket er utrolig fin å stor! Den er sval og deilig, i tillegg har vi utsikt mot havet og bassenget. Den sengen som vi sover i er så stor at halve hadde vert nok. Når man ligger to personer føler man at man sover alene?? Det er helt vilt , men også veldig deilig! Vi prøver ligge tett men våkner «seperat». Lol.

I natt blei jeg vekket av barn som løpte rundt. Kl 02 på natten? Are u for real? Hvor er foreldrene, tenker jeg. Eller kanskje de bare sjekket inn hele familien veldig seint? Uansett så er det uteolig irriterende med voksne som ikke klare å holde kontroll på barna eller oppdra de ordentlig!!! Men hva veit vel jeg?

i dag startet vi dagen med en god frokost ute i solen, timer ved basseng kanten og nå er isadora på barne aktivitet hvor de skal være kokker å lage noe mat. Super gøy! Nå ligger jeg på sengen å er vanvittig klar for å lukke øynene noen minutter før vi blir å hente henne igjen. Vi snakkes mer etterpå for jeg er utrolig trøtt.

 

0 kommentarer

Siste innlegg