Veldig drøyt om jeg kan si det selv

Hei mine søte, fine og pålitelige følgere! I dag er det mandag og deilig er det. For min del har jeg kommet til et sted i livet hvor jeg ikke aner om jeg liker helger eller ukedager best? “Whaat” tenker mange.. Er det over hode mulig?

Har man en fin hverdag generelt er det i grunn ikke så veldig stor forskjell på helger og ukedager, for å være ærlig. Nå er jo vi her hjemme så utrolig heldige at vi styrer hverdagene våres selv med henhold til jobb, når vi vil ha fri osv..

Helgene er jo utrolig deilige for da er jo Isadora hjemme fra skole hele dagen, selv om jeg nesten ikke ser henne fordi hun er så opptatt med venner. Men grunnen til jeg kanskje holder en knapp på hverdager, er fordi hverdagene er mer strukturert og ikke minst effektive. Jeg føler jeg får gjort mye mer og ikke bare surrer rundt i times vis uten å vite hva dagen min egentlig går til, sånn som i går. I helgene  er det mye enklere å bli “distrahert” av andre. Venner som vil slå av en prat eller finne på høy! Å henge med venner er bra og henge med venner er også utrolig gøy. Så lenge det ikke gjelder å henge hver dag i tillegg da for mye, hahah.

Til min store forbløffelse syns jeg det er veldig drøyt å høre meg selv si at jeg liker ukedagene best. Sånn har jeg så absolutt aldri vert før,  men det får meg også til å innse hvor mye jeg faktisk har vokst det siste 1 og 1/2 året. Herregud så deilig!! Det er flott å kunne være så reflektert til meg selv igjen i tillegg ha beina plantet godt fast på bakken.

Siden 17 mai i år har jeg ikke hatt mer enn kanskje 2-3 dager fri. Hvor jeg har tatt hele dagen av og lagt alt av jobb til side, for å gjøre absolutt ingenting. Men om jeg skal være ærlig så liker jeg faktisk ikke å gjøre “ingenting”. Av å gjøre ingenting blir man sløv og lat! Og når man først har blitt lat er det vanskelig å komme seg tilbake på rett kjør igjen.

Jeg er en jente med så utrolig mange meninger og ider. Jeg liker å utforske ting og presse meg selv så jeg stadig kan nå nye mål og høyder! Og sove lenge eller bare ligge på soffan å ikke gjøre noen ting er så absolutt langt i fra min greie, da er jeg også utrolig fornøyd med at kjæresten også er helt det samme!

0 kommentarer

Siste innlegg