Veit du hva?

Veit dere hva eller? Alle snakker om at dagene går så innmari treigt og at man nærmest kjeder seg halvt ihjel. Men for min del har faen meg ikke dagene gått noe fortere enn dette! Vi er allerede ferdig med mandag folkens og før vi veit ord om det så er det allerede helg… Igjen!

Jeg kom selv hjem for litt over en time siden og har virkelig tatt et oppgjør her hjemme med alt av klær som bare har stått i stamper de siste 4 ukene. Jeg har skifta på sengen, rydda gangen, badet, stua, soverommet og nå har jeg virkelig gått inn for at studioet skal sinne. Så det blir døds deilig å sitte der i morgen å jobbe! Det er faktisk noe jeg ser sinnsykt sykt frem til. Jeg blir så utrolig motiver og ikke minst glad av å sitte der inne når det er plettfritt rundt meg.

Favoritt stedet mitt i huset må nettopp være studioet og siden det har vert en del rot der den siste tiden har jeg liksom bare sittet på rommet i senga å jobbet. Noe man også blir ganske lei av i lengden for å si det sånn og ikke minst veldig trøtt i kropp og sinn. 

Eneste som gjenstår nå er kjøkkenet men det får bli i morgen. Nå orker jeg ikke mer og i tillegg har jeg planer om å legge meg tidlig for å så stå opp tidlig i morgen. I slutten av den siste uken som gikk var jeg oppe helt frem til 06 tiden nesten hver dag, noe som også har fucker opp døgnrytmen og humøret på dagtid. Nå har jeg bare lyst til å skifte helt om igjen så jeg virkelig føler jeg får gjort det jeg skal med lyst og glede. Det er så jævlig dritt å være trøtt og slapp hele dagen også! Så da veit dere det, lol. 

Nå blir det litt serie titting før jeg tar turen innom drømmeland.. God natt 🙋🏼‍♀️

 

0 kommentarer

Siste innlegg