Var det litt over kill kanskje?

Hei venner! Har dere også kommet like mye i jule stemning som jeg har, eller var det kanskje litt tidlig med over kill det innlegget i går ang julelisten? haha

Jeg tror helt seriøst jeg aldri har vert så giret for julen på aldri så lenge! I år gleder jeg meg skikkelig og det er så vanvittig digg å høre isadora tralle rund på julesanger når det spilles på radioen. Kjæresten derimot mener det kanskje er litt vel i det tidligste laget og er super redd for at vi alle skal vær drit lei jul allerede før den har kommet, lol. Ikke bare har jeg smittet Isadora med julestemning men jeg har også fått besta til å tralle på jule sanger selv til jule radio. Er man influencer så er man i fluencer ikke sant vel? hahahahhah! Eneste som mangler nå er julesnøen og for førstegang i hele mitt liv gleder jeg meg til vinteren.. wooow.. Kan virkelig ikke tro at jeg sa det selv men!

I dag er formen ganske stabil syns jeg. Jeg er litt tett i ørene og hoster en del men mye bedre enn i går og det er jo supert! I dag har jeg fantasert mye om hva jeg har lyst på til middag. Jeg har ikke akkurat hatt så veldig matlyst de siste dagene, noe som også syns på badevekten!

Jeg har akkurat dusjet og døds deilig var det! Det er ingenting i hele verden som er bedre enn å få “vasket av seg” forkjølelsen som ligger litt utenpå utenpå når man ligger å strever i flere døgn, ikke sant? Men i dag har jeg skikkelig lyst på pølsehorn og horn med ost og skinke. Kan du lage det til favorittjenerne dine i dag, besta?  💕

0 kommentarer

Siste innlegg