Vår 17 mai feiring

 Gratulerer så utrolig mye med dagen Norge.  Herregud i dag har du vert så vanvittig fin!🇳🇴

Vi startet dagen med å våkne av russen sykt tidlig i dag. Russen er legit noe jeg helt klart hadde glemt at vi hadde. Korona gjør jo alt så utrolig spesielt for alle om dagen, og jeg har kanskje knappe to ganger sett en russebil generelt i forkant av 17 mai. Noe som også er veldig uvanlig! 

Til vanlig kjører jo russen rundt i en hel mnd å lever ungdomslivet som om det skulle vær den siste. Vi kan både se og høre de over alt hele tiden. Derfor var det også så utrolig merkelig å ta meg selv i å ha “glemt” at vi har noe som heter russ generelt. Lol. Flaut.

Men selv syns jeg det var ganske kult å se at noen i år faktisk hadde valgt å være russ mtp korona. Virket som de aller fleste hadde “ditchet” den tradisjonen for det var heller ikke mange russebiler å se. Eller kanskje det bare var veldig få i årets kull? Girl… Idk 🤷🏼‍♀️ Men hyggelig var det.

Barna var jo super gira på tradisjonen av russekort også. Så det var hyggelig med litt liv og røre fra russen generelt! Anyways.. 

Videre dro vi til sentrum for å se på bil kortesjen som vi etter hvert også var en del av. Den varte i hele 45 min og det var ganske hyggelig tur syns jeg!

Etter det dro vi hjem til besten og besta hvor jeg og snuppa mala litt. Før jeg tok med snuppa ut for å bruke litt tid i det vi venta på at middagen skulle bli ferdig. Ute gikk vi først hjem for å hoppe litt på trampoline før jeg trilla tante gull igjennom hele barlia skogen og snuppa mi  på sykkel. En utrolig fin tur med masse frisk luft og mosjon! Videre gikk vi til fotballstadion og sykla litt der før vi blei plukket opp til middag. 

Ute var vi nesten i 2 timer og jeg kjente det litt smått i beina på slutten av turen, siden jeg hadde trilla i skogen bare med flipp flopp. Altså hallo? Hvem faen gjør noe sånt? Kort kjole hadde jeg også, i tillegg til barnevogn. Lol, såg sikkert kjempe teit ut Hahahah. Men  flipp flopp er det eneste som funker mtp den forstua lille tåa 😂. 

Etter vi spiste hadde jeg faktisk lyst til å gå en tur på nytt- men gjorde jo ikke det. Snuppa dro ut for å leke litt med nabo barna som var oppe på lekeplassen og jeg passa tantegull før det blei dessert og natta.

På sykkelturen hjem møtte vi en klassekamerat og mammaen, hvor vi sykla litt ute sammen før vi gikk inn for kvelden.  

En veldig innholdsrik, fin men også lang dag.🇳🇴🎂

 

0 kommentarer

Siste innlegg