Vann ditt eget gress, ikke alle andres

Hallo alle sammen. For en fantastisk fin kveld det var i går til tross for alt dramaet som fortsatt fortsetter rundt oss her hjemme. Jeg skjønner at alle dere som leser dette innlegget leser det i dag å da kanskje i dag tidlig. Men nå har jeg det bra dere. Det er så fantastisk når man husker å «vanne gresset» på sin egen plen og ikke alle andres opp i det hele. I går kveld spiste vi Noe mat, drakk litt vin, kysset og pratet mye om stormen som forhåpentligvis roer seg om ikke så alt for lenge. Than i gonna lose my Shit, or what evah!!?

I natt blei jeg også jævlig ut p**t. Og da for dere perverse griser som tror dere veit hva jeg snakker om nå, så ja… dere tar fullstendig rett, noe som forsovitt da også er heilt greit. Det er jo ikke akkurat som om det er helt u normalt og Ingen gjør det liksom, no worryes! ahahahaha.. Humor da veit du!!

I lesende stund ligger vi helt sikkert å sover, i tilegg er vi begge sikkert innmari trette på morgenkvisten i dag når vi står opp. I hvert øyeblikk går vel alarmen av, da starter dagen folkens!  Jeg håper det er sykt fint vær i morgen når jeg står opp. I tilegg veldig varmt.

På planen i dag skal vi vaske ned store deler av huset før vi da videre blir å dra hjem, det gleder jeg meg veldig til.

 

0 kommentarer

Siste innlegg