Utroskap,”horing”,mobbing , jeg har vert skallet ++

Da jeg var 18 fikk jeg meg hund, han er 10 år i desember og heter Casanova (chihuahua).

🐶

Da Jeg var yngre blei jeg ofte utestengt, uthengt og mobbet fordi jeg var meg selv, likte pynte meg og hadde “hell” i utseendet. Fortsatt i en alder av snart 30 opplever jeg en del hate 👌🏾

Jeg har tidligere aldri hatt mer en 4 faste og ” vanlige” jobber som jeg har “overlevd” i mer enn en mnd eller 2, haha! “Vanlige” jobber er kjedelig syns jeg og absolutt ikke noe for meg, da uten å fornærme noen. Jeg har både jobbet i salong, sminke butikk, bensinstasjon og restaurant men jeg klare rett og slett ikke gjøre ting jeg ikke liker. som ikke utfordrer meg og som ikke “gir meg” noen ting liksom. som skal bestemme når jeg skal komme og gå fra jobb, når jeg skal ha fri osv..

🏬

Etter all bleiking har jeg nermest blitt skallet 2 eller 3 ganger. en gang brente jeg av alt håret så jeg sikkert ikke hadde igjen mer enn 1-2 cm på hodet. det var krise, herregud. Dere kan jo tenke dere selv som jente, ikke sant? Tror jeg var rundt 19, noe som gjorde det enda verre hahahahaah!! Men jeg hadde heldigvis type da og han gikk ko ikke fra meg heller så så stygg kunne jeg vel ikke være? lol. husker jeg kjøpte en dårlig parykk  og brukte mye lue med exstentions.

💇🏼‍♀️

På tryne faktor blir man ofte dømt for mange ting. noe gutter konstant tror er at man ikke er til å stole på når man er i et forhold. Ser man bra ut, har mange gutte venner og menn generelt som henger rundt er det ugler i mosen. Jeg har Aldri vert utro i hele mitt liv. Hore tendenser er liksom ikke helt min greie.

💯

0 kommentarer

Siste innlegg