Utrolig tåpelig

Hei flotte blomstrer! Så var vi nok engang tilbake til dagen som er midten i uka, onsdag.

For min del har jeg hele denne dagen hjemme alene som alltid på onsdager. Isadora var en tur innom å ville klippe håret sitt.  KORT blei det, men også kjempe fint. Hun med det lange  håret som nesten gikk ned på rumpa fikk plutselig skulder lengde. Æææh….! *Skummelt*

Hadde egentlig ikke lyst å klippe henne men forklarte at viss hun skulle klippe seg kort så blei det nå og ikke senere! At gutter liker langt hår på jenter når de blir eldre å at håret vokser sykt treigt osv. Haha. Kunne jo ikke nekte jenta når hun kom hjem å var helt fyrverkeri fordi hun hadde lyst å klippe seg.

Hun blei så fornøy etter vi både hadde føna, krøllet og dullet med håret at hun strålte fra øre til øre. Vesle jenta mi blei plutselig så stor 😭 

For tiden prøver jeg fortsatt å snu døgnet men ender som regel bare med å nesten døgne i 48 timer… Hva skjer liksom? ikke menneskelig litt engang.

I kveld hadde jeg tenkt til å jobbe litt og der etter legge en sminke look.. Men den looken blir kanskje ikke lagt før i morgen, hvem veit? Jeg sier jo hele tiden at jeg skal legge noe nytt men når dagen kommer blir det som regel ikke noe av. Men dagene her er ganske varierte og ulik når det kommer til hvilke humør jeg er i. Og derfor er jeg også kanskje litt “vinglete” til tider, lol. Tror seriøst jeg aldri har vert så ubesluttsom i hele mitt liv som jeg nå har vert en stund. Det er nesten som jeg føler litt på en “indre konflikt” med meg selv noen ganger, omg.

Så utrolig tåpelig 😅

0 kommentarer

Siste innlegg