utrolig rart

Dette innlegget hadde jeg  igrunn tenkt til å holde veldig kort, uten teks. Men hallo.. det er meg vi snakker om. jeg som alltid er så sinnsykt pratesyk med en hel del på hjertet.. lol.

I dag tok jeg ikke så veldig mange bilder som dere sikkert ser, men festen var veldig fin altså. Det skal bli utrolig rart å ikke møte opp i bhg noe mer etter sommeren. Vi har vert utrolig heldige som har fått være i en så flott og fin bhg som på ringstad. Isadora har igjennom tiden vert på 2 forskjellige avdelinger og jeg har alltid vert super fornøyd. Dette er virkelig den beste bhg på stranda uten tvil. De som jobber her er så snille, flinke, omtenksomme og harmoniske. Jeg har aldri opplevd noe ekkelt her, heller ikke isadora. Men jeg har hørt venner som ikke har vert fornøyd med de andre bhg, som da har skiftet.  Men i ringstad er personellet så utrolig hyggelige, i møterommene, kreative og flinke til å finne på ting med barna. I tilegg et utrolig stort uteområde. Om du har barn her på stranda har du en liten «peilepinne» på hvem du vil sette opp som førstevalg.

Det er fortsatt veldig uvirkelig hvor stor isadora nå har blitt, det er rart det der hvor fort de vokser. Hun har snart vokst forbi meg også tenk. Jeg som nærmer meg 30 å henne bare 6. Neste år er hun vel høyere enn meg, no jock!

nå har vi akkurat kommet hjem for litt siden å jeg er stup trøtt! Det blir en super tidlig kveld på meg i dag kjenner jeg. Nå skal jeg bare ordne noe kveldsmat til meg og isadora i mens jeg fortsatt klare å holde øynene oppe!

vi får heller snakkes mer i morgen, natta 😴

0 kommentarer

Siste innlegg