utrolig deilig

hei og god morgen alle sammen! i går fikk jeg rett og slett ikke tid til å oppdatere dere igjennom dagen, fordi her hjemme var jeg veldig opptatt.

vi sto opp, tok frokosten ute (slik som vi gjør hver dag det er fint vær,) før en venninne til isadora kom på besøk for å bade. etter jeg hadde fått tatt av frokostbordet gikk jeg inn for å rydde litt, siden huset innvendig var bombet.  jeg fikk preppet litt mat før jeg satt meg ut for å endelig jobbe, men før jeg rakk det kom naboen med barn bort en tur som ville ta en kaffe å sitte i sol veggen. plutselig gikk vi fra 3- 6. fullt kjør, hehe. men hyggelig da!

når kl nærmet seg 16 hadde vi fortsatt besøk. jeg og isadora blei hentet av en venninne som inviterte oss på fjellet for å bade sammen med barna hennes. her blei vi spist opp av klegg allerede før vi hadde rukket å “hive” av oss klærne. det er lenge siden jeg har vert på fjellet for å bade faktisk. tror vi brukte mesteparten av tiden til å hyle og sprute bort ilegger fra hverandre . haha det var fullstendig kaos så vi orket ikke bli der så lenge veldig lenge.  etter hvert bestemte vi og heller dra hjem til oss så barna kunne bade i hagen i stede.

når kvelden kom spiste vi kvelds og dusjet. etter jeg fikk isadora i sengs hadde jeg tenk å jobbe skikkelig men merket jo fort at jeg ikke orket det. jeg var jo helt utslitt å kjøkkenet såg jo helt bombet igjen etter all besøket.

dagen i går var helt vanvittig varm og det var utrolig deilig!

0 kommentarer

Siste innlegg