Update på helgen

Hello babes! For en flott og rolig søndag dette er og hvor super rolig har ikke helgen min også vert.

I skrivende stund kom jeg akkurat inn døren fra besten og besta. Hvor vi har hatt en hyggelig og fin familiemiddag med både brettspill og god mat. Sissy kom også sammen med mannen sin så det var jo kjempe koselig!

På fredag var jeg på besøk hos noen venner og i går hadde snuppa mi overnatting av en venninne. I dag har vi vert ute i akebakken og jeg kan jo vel egentlig si at vi alle 3 har vert ganske trøtte i løpe av dagen.

Siden man som oftest ikke legger seg til rett tid når man har eller er på overnatting 😇 Nå har jeg åpnet meg en suger free sprite og er klar for litt Animal planet. Har dere sett serien Earth at night?. Herregud den anbefales!!! 😍

2 kommentarer
      1. Morsomt at du alltid skal virke “posetiv” på kommentarene du legger i gjenn. Men sammtidig alltid skal trekke inn kretikk eller noe negativt.

        Anyways…

        Familien er vi med hver en eneste dag og det har vi vert så lenge jeg kan huske. Så vi blir igrunn en familie bare i 2 forskjellige husstander. Dette spurte jeg også om da jeg satt i karantene for noen uker tilbake.

        Den besøk greia er vel anbefalt ut til den 19 januar som er i morgen.

        Men her jeg bor har vi ingen smitte så jeg forholder meg til de aller næreste vennen mine. Det er lov så lenge det ikke er store sammenkomster. Hos barn har man lov å ha besøk av de man omgår i gruppe med på skolen og sfo.

        Ellers da… Var det noe mer? 😂 Du har helt sikkert satt deg inn i alt dette siden du kommenterer som du gjør 👌🏾

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg