Ukens spørsmålsrunde er ute nå

Hvor gammel er du? 29.. Woow! Ikke sant? Holder meg døds bra! 🥳🥳😎

2. Hvem var du rundt i minst to timer i dag? Hunden vår, vi er bestevenner. 🐩

3. Hvor høy er du? Jeg er 152 og drit søt! 😇

4. Hvilken film så du sist? Oi.. Det var lenge siden! Jeg ser jo mest på serier da. Men det tror jeg faktiskvar Frozen 2 med Isadora på førpremiere.  Den var fantastisk! 💯

5. Hvem ringte du til sist? Ella eller mamma 🤷🏼‍♀️

6. Hvem ringte sist til deg? Det var  Robin 🥳

7. Hva stod det i den siste tekstmeldingen du fikk? Oi nå må jeg sjekke.. tekstmelding er jo så 2018 eller? haha! “Fineste venninna mi💕 Alt bra med deg?”

8. Foretrekker du å ringe eller å sende tekstmelding? Ringe så klart eller Facetime🙋🏼‍♀️

9. Er dine foreldre gift eller skilt? De er et godt forbilde og er fortsatt gift🙏🏾

10. Når så du din mor sist? Ca 40 min siden eller noe. Vi var ikke samme  så lenge men hun gjorde meg veldig glad på den lille stunden da

11. Hvilken farge er dine øyne? De er dype store og brune, har alltid fått skryt for pen øyner.👀

12. Når våknet du idag? I dag slumret vi litt men var våken sånn ca 07:35 eller noe. Såg ikke så mye i mørket fordi jeg var så sykt trøtt haha! 🗣

13. Hva er din favoritt julesang? Driving home for christmas 🎄 Tror jeg!

14. Hvor er ditt favoritt sted? Hm.. Maldivene. Jeg har alltid drømt om å reise dit🏖

15. Hvilket sted unngår du? Hm..? Aner ikke tror det er ok å dra alle steder nå🤷🏼‍♀️

16. Hvor er du om 10 år? Oi da er isadora ganske stor, 16 år liksom! Men da er jeg sikkert en 40 år gammel blogger som ser ut som 29 og som bare reiser rundt og lever livet haha! Jeg en forhåpentligvis gift å har en fin og stabil familie 👨‍👩‍👧 

17. Hva skremte deg om natten som liten? Spøkelser! Og da hjelper det lite å være mørkeredd i tilegg… 👻☠️ 😩

18. Hva fikk deg til å virkelig le sist? Nei gud det kan jeg ikke si! Da veit jeg om ett surt menneske som ikke blir så veldig happy!  hahahaah😆

19. Hvor stor er din seng? Den er Queen size 👑

20. Har du stasjonær eller bærbar pc? Jeg har MacBook air men skal snart ha meg ny 💻

0 kommentarer

Siste innlegg