Ukens spørsmål – lets go!

Hva er din største skrekk? At noen jeg er jævlig glad i dør og da spess om man sitter igjen med skyldfølelse for en krangel eller at man føler å ikke ha stillt opp nok, selv om man har det. Og penger.. Jeg er drit redd for å være blakk, så det vil jeg aldri oppleve!!! 🙈🚨

Hvilket trekk avskyr du mest i deg selv? Altså dette kan være både posetivt siden det er fint å stenge ute ting når man er en offentlig person som rykter, stygge kommentarer, baksnakk, at noen alltid har en mening om deg osv. Men det er også veldig negativt når jeg stenger helt av til de jeg er glad i når jeg blir lei meg eller sinna. En uteolig stygg uvane og jeg hater virkelig den siden med meg selv og i tilegg når jeg først eksploderer så er jeg skikkelig fæl. Det skjer heldigvis ikke så ofte siden jeg er en veldig posetiv og glad person da. 😇Når var du lykkeligst? Jeg er lykkelig hele tiden jeg og det er ikke mye som skal til for å glede meg. Bare at det er finevær ute gjør meg lykkelig. 🤗

Hva var ditt flaueste øyeblikk? Haha.. Jeg er så tullete hele tiden så jeg blir ikke flau ass. Its just not in my blood i guess 💁🏼‍♀️

Hvem vil du gjerne be om unnskyldning og hvorfor? Ingen faktisk. Jeg er ganske flink til å be om unskyldning om jeg tar feil eller har gjort noe som ikke er rett så jeg sitter liksom aldri med noe anger eller dårlig samvittighet over for noen, nettopp foedi jeg ikke liker det å ha dårlig samvittighet eller å gjøre noen andre noe vondt. Derfor ber jeg fort om unskyldning pm det er på sin plass. MEN jeg skulle heller hatt et par unnskyldninger selv ass fordi jeg glemmer aldri! De som veit de veit👌🏾 

Hva gjør deg ulykkelig? Helt ærlig? Å gå opp i vekt! Da er alt i livet bare helt dritt og jeg har det  jævlig helt fra utsiden av kroppen og helt inn i sjelen!!🤮

Hva ville du bli da du var liten? Jobbe i underholdningsbransjen og være kjendis 🙋🏼‍♀️ Det turte jeg aldri å si før fordi man skal virkelig ikke tro at man er noe og man kan heller ikke bli profet i egen hjembygd. Men fuck janteloven da 👋🏾

Hvem eller hva er ditt livs store kjærlighet? De nermeste, familie og bikkja. Men han er like godt som dø snart 😭😭😭💔

0 kommentarer

Siste innlegg