Uken som gikk

Ukens opptur: Var å dra på sportsparken sammen med en venninne av meg som også har en jente på ett år yngre enn Isadora. De kom like bra over ens som jeg og venninna mi så ingenting er mer hyggelig enn det!

Jeg vil også si at det var utrolig digg å ta etterveksten i tillegg og endelig ha finevær igjen, i motsetning til i dag!😬

Ukens nedtur: At sykkelen min blei stjålet 2 helgen på rad og at jeg enda ikke har fått skikkelig tilbake stemmen min siden da jeg var syk for over en mnd siden nå.  

Sykkelen fant jeg heldigvis igjen etter jeg hamret nok engang løst på tastaturet  å la det ut et innlegg på fb. Sist den var stjelt tok det 7 min før jeg fikk respons, noe som var ganske raskt. Men denne gangen fikk jeg tips allerede etter 4 min. Og jeg har her etter lært at sykkelen låses inn på nattestid!

Ukens carvings: OMG… Sushii!! Jeg kan virkelig ikke få nok! Skulle såå gjerne ønske at vi hadde en sushi sjappe her på bondelandet også. For sushi er helt nyyydelig!! Og da kan jeg fortelle dere at jeg egentlig ikke liker fisk til vanlig, hahahah. Hvor ironisk er ikke det? 

Ukens tanker: Jeg har tenkt veldig mye på Norgesferien. At jeg heller ønsker å bli hjemme, finne på ting her i nærområdet med snuppa hvor vi ikke trenger å stresse så mye med alt fra masse regler, smittefare  og drit mye folk! Hvor man må bo på overpriset hoteller, campingplasser eller evnt måtte ende opp med å sove i bil sånn som andre jeg kjenner. Nettopp fordi det er så og si fullbooket over alt.

Og ikke for å snakke om de milevis lange køene på motorveien og alle timene man må vente på offentlige steder bare for å få seg en matbit eller gå på do. Det frister rett og slett ikke litt engang for å si det mildt,  ikke er været noe spess fint i Norge heller sånn generelt så nei. Vi har det finest her hjemme syns jeg  med venner. Vi får heller ta en solfylt badeferie neste år når korona har roet seg. Barn trenger ikke så  “mye” heller for å ha det gøy. Alt hva de trenger er gode foreldre som finner på øye ting og tar seg av de. Forklarer man barna om korona og alt som hører med det å reise nå så vil de aller fleste barn skjønne at situasjonen ikke er så særlig ideell heller. 💁🏼‍♀️

0 kommentarer

Siste innlegg