Uken som gikk…

Ukens opptur: Det har igrunn vert ganske mye denne uken. Alt i fra dagene med Isadora til helgen med venner, familie og mange nye bekjentskap. Men sånn uten om det “vanlige” så må det være at jeg nå har startet så smått å trene. 

Ikke bare har jeg gått ned nesten hele 5 kilo fra forrige søndag til søndag som var. Men jeg har fått bevegd meg mye mer enn ellers, vert mye mer ute i frisk luft samme søren om det regner. Og i tillegg har jeg bevisst tenkt over hva jeg putter i munnen, hvor mye eller hvor “ofte”.

Når det kommer til mat fronten så spiser jeg jo egentlig ganske sundt sånn generelt og liker heller ikke godteri eller brus. Men periodevis kan jeg ta inn litt mer enn hva som er.. hm.. Hva skal man si? Nødvendig. Og jeg merker VELDIG godt på buksekanten når jeg har vert en uke hjemme hos besten og besta på middag VS når jeg spiser å lager mat hjemme en uke, haha!  

Men nå føler jeg meg i allefall litt bedre da selv omg jeg er et stykke fra målet. Men i kveld har jeg lyst til å ta ned vekter og trenings utstyr fra loftet så jeg får strammet opp rumpa også. 🍑

Ukens nedtur: Det var alt i fra formen, til å ende på nach uten ponytailen min. Til at huset var bomba hele helgen etter en del besøk og festligheter. Det å “miste” telefonen min både fredag og lørdag til det og ikke finne igjen vippe limen min når jeg skulle sminke meg. At jeg ikke har vert flink nok til å blogge, det dårlige været og selvfølgelig det å ende opp med black out and hangoover dagene etter… whyyy liksom?

Så akkurat det er noe jeg absolutt har lyst til å endre på og trappe litt ned når det kommer til alkoholinntak iløpe av en dag . Jeg er jo igrunn ikke så veldig vandt til å drikke så mye heller nå siden jeg har vert ganske rolig ett helt år. Kan ikke si at dagsfylla da eller det å starte veldig tidlig er det aller lureste. Samme søren hvor forferdelig gøy og sosialt det er! 🥳🥳😍🥂

Ukens cravings: Fun-light saft med jordbær og kiwi smak, uten tvil. Kan ikke huske hvor mange ganger jeg har vert på butikken for å handle også har jeg kommet hjem fra butikken uten. 🤦🏼‍♀️ Snakk om hønsehjerne! 😆🐔🔫

Ukens tanker: Kan ikke noe for det men jeg ikke bare snakker sinnsykt mye om været men jeg tenker også ekstremt mye på det, haha! Jeg mener det.. Er dette sommeren for i år liksom? Her lever vi i norge hvor det er vinter, vår og høst hele 9 mnd i året. Og de 3 mnd det faktisk er sommer så klare neimen ikke moderjord engang å levere!!? Omg snakk om fullstendig klimaødeleggelse!

Nå skal det faen meg regne i hele 3 uker fremover resten av juli og plutselig når august er ferdig  er vi “over” på julen igjen før vi veit ordet av det?!? 😭😭😭 Faen meg så jævlig urettferdig spesielt for vi som er “sommer-mennesker”. Dårlig vær er jo så sinnsykt kjedlig.

 

Jeg holder på å klikkeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!

0 kommentarer

Siste innlegg