Uken som gikk

Ukens opptur: På alle mulige måter var helgen absolutt den aller beste med hele uka sol var.  For uten om tiden i uka hvor jeg og snuppa mi finner på mye gøy når hun ikke er “opptatt” med venner. Fredag var relativt ganske rolig men også spontan, det er jo alltid gøy! Men den aboslutt fineste dagen i uka var definitivt lørdag, herregud så vi lo! 😁

Ukens nedtue: Formen.. Jeg har igrunn stått i skuddlinja i snart en uke nå med sår hals og tette ører. Bare for noen dager siden kom jeg meg litt “oven på” etter jeg hadde bøttet ned med kuramed. Men plutselig begynte det å “dale” igjen. I går var formen ganske ille hvor jeg både kald svettet, var svimmel og kvalm med mega store poser under øya.  Halsen har blitt mye sårere enn tidligere men i dag tror jeg kanskje jeg er litt bedre, mtp at jeg ikke har så mye antydning til tidligere symptomer enn akkurat. 👏🏽👏🏽

Ukens carvings: Faen om jeg veit ass.. Eller jo, at jeg knuste mobilskjermen på slutten av forrige uke fordi jeg var så “mad” slepphendt dagen der på..  Snakk om idioti omg!🤦🏼‍♀️

Ukens tanker: Omg dette høres jævlig teit ut, i know! Men jeg har faktisk tenkt en god del på hvor attraktiv jeg faktisk er blant det motsatte kjønn for tiden. Og i det siste har liksom flere og flere fortalt meg hva de egentlig føler for meg osv. Bare sånn “grovt regnet” på det så er det i allefall over 20 gutter som har tatt skrittet frem den siste tiden. Det er jo så klart utrolig hyggelig men også ganske overveldende med tanke på hvor lenge jeg både har følt meg skikkelig dritt og i tillegg vert ganske langt nede. Men det er vel noe med det de sier “når du føler deg bedre og stråler vil du også tiltrekke deg mennesker fra det motsatte kjønn med engang”… So here i am hahahahaha! 🙈

0 kommentarer

Siste innlegg