Uken som gikk

Ukens opptur: Ikke mye spennende som skjedde i uken som var tror jeg.. Klare ikke helt å huske sånn på sparket. Men at været var fint er det iallfall ingen tvil om. Ukens opptur må nok bli brunfargen jeg har fått. At jeg på så kort tid allerede har fått en så fin farge liksom, elsker det!

Noe annet som også var gøy var den lille helgeturen jeg dro på. Og fine dager med Isadora så klart!👩‍❤️‍👩👭

Ukens nedtur: Selv om jeg ser Isadora hver en eneste dag så kjenner jeg at jeg savner den jenta der mer og mer når hun er på skole og SFO! 🎠

Men det aller største nedturen som var forrige uke var mailen jeg mottok med info at det store bassenget jeg hadde bestilt på 7meter langt og 132 cm dypt ikke var på lager likevel. Og at det hele ikke kommer inn igjen på lager før 2021🤦🏼‍♀️.

Vi som hadde gledet oss sånn! Omg, kjeeedlig!!!!😭 Der gikk planene om pool-party i sommer ned i dass liksom🤷🏼‍♀️🏊‍♀️

Ukens cravings: Burger… Uten tvil og jeg tror faktisk jeg har spist det hver en eneste dag i hele uka, haha!  Men det har vel de aller fleste også sett på snap kanskje? “Dollaalexandra”. 📱👻

Ukens tanker: Jeg har lyst til å reise! Og ikke bare sånn i Norge liksom, men utenlands til sol og varme. Det å reise er jo noe jeg allerede snakket om i slutten av desember og begynnelsen av januar. Men så kom korona “and did us dirty”.☠️💯

Men etter som det nå har begynt å åpne litt grensene og sånn igjen har jeg og noen venner allerede smått begynt å planlegge noe gøy, mest sannsynlig i juli✈️🏖😍

0 kommentarer

Siste innlegg