Uken som gikk

(Bilder screenet fra snap videoer)Ukens opptur: Jeg skulle til å si at det ikke skjedde noe “spennende” forrige uke helt til jeg fikk tenkt meg litt om.. Ukens opptur var nok det å få besøk av bestevenninnen Camilla med det lille nyfødte “tante” gullet! Bare det å få treffe han for aller første gang var jo sykt hyggelig da, han er jo til å spise opp😍.

Jeg har stadig hørt mennesker som har barn eldre enn meg si “jeg husker ikke- det er så lenge siden” når jeg evnt har spurt om råd, meninger og synspunkt ang forskjellige ting i spedbarnsalderen. Men her kunne jeg altså høre meg selv si det sammes selv om det bare er 7 år siden isadora var på samme alder. Mye har skjedd på 7 år og med min hukommelse er jeg jo heldig om jeg i det heiletatt husker hva jeg nettopp svarer mennesker på snap liksom. Haha! 

En annen ting som også var gøy var Pay Day! 🤑 Og når jeg, Isadora og nabojenta hadde jente kveld/ overnatting med Disney filmen Ariel. Hvor vi syklet på butikken for litt smågodt og brus, det var koselig! 

Jo, for å ikke glemme noen mind-blowing- mails som jeg har dratt i-land. Det var jo bare helt fantastisk, jeg blei så glad! Hvordan kunne jeg nesten glemme å nevne det liksom..?

Ukens nedtur: Hm… Ja nå må jeg tenke igjen, likevel føler jeg meg ganske blank! Eller joooooo.. Da jentene sto opp i kl 05:30  tiden etter overnatting. Da var jeg passe “gyngehest”.

Selv hadde jeg jo bare hvilt øynene i knappe 4 timer før jeg måtte våkne igjen. Det var noe dritt der jeg sto på kjøkkenet for å lage frokost. Jentene skulle ikke ha hva som helst heller veit du..  De ville ha toast og speilegg.  Sånn type mat man liksom må stå å vente på i “💯 år”, i stede for bare en brødskive med pålegg….

Men det gikk fint da. Jeg satt på noe musikk å jentene danset på stuegulvet i det jeg sto på kjøkkenet og trodde jeg var “master chef” Baaaaaaahahahahahahahhahah!!!

En annen nedtur som også skjedde i uken som var er den gamle merra som plutselig dukket opp på fest og skulle bråke med meg og en venninne, fordi vi ser så innmari bra ut i forholdt til det takraset som kom ramlende inn dørstokken som den heksen hun er.. Fra første minutt hadde hun et vanvittig stort behov for å markere seg uten at noen av oss som var til stede hadde engang rukket å si hei.  Snakk om å virke usikker på seg selv ass🤦🏼‍♀️

Ukens cravings: Vannmelon…. Uten tvil!!!

Ukens tanker: Har har gått mye til den Georg Floyd saken og all demonstrasjonen. Dette er noe jeg rett og slett ikke orker å skrive noe mer om akkurat nå i kveld. Så det får heller komme i et eget innlegg senere for jeg er egentlig ganske oppgitt over ganske mange mennesker bare for å nevne litt. Jeg er egentlig ganske mettet på hele saken for man får jo virkelig matet fra rævva og hode fullt med alle sine meninger på, statuser og oppdateringer på fb og  andre sosiale medier. Kjenner jeg har fått nok av alt hykleriet bare fordi det liksom er en “trend” og mene det samme. Forandre mening etterpå og være dobbeltmoralsk fordi man kanskje blir etterpå klok pga nye fakta og rapporter som har blitt lekker i ettertid….

 Jeg har selv skrevet et helt innlegg om #alllivesmatter saken/ #blacklivesmattar. Den finner du Her!

0 kommentarer

Siste innlegg