Uken som gikk

I know.. Nå er jeg litt sein igjen med “uken som gikk”. Men uke som vi nå er i har virkelig bare flydd forbi og varmen har virkelig fått meg til å gjøre alt mulig annet ute enn hva som først var planlagt. plutselig er det helg i morgen og her står jeg med tusen ting å gjøre. 🤪

Ukens opptur: Forrige ukens opptur er 3 forskjellige ting faktisk. Det første var helt uten tvil det varme sommer været som endelig kom i noen dager. Det andre var når sissy og mannen hennes kom på besøk og overnatting, hvor hele familien koste seg oppe med besten og besta. Og det tredje var  festligheter med venner og bekjente til langt ut på morgenkvisten! 

Ukens nedtur: Kan jeg med sikkerhet si fyllesyken. Jeg var kvalm store deler av dagen etter og i tillegg blir det lite jobb når formen er helt bananas!

Ukens cravings: I forrige uke hadde jeg skikkelig dilla på mojito på kvelden og vann med peppermynte blader i og lime på dagen. Ikke bare er det godt og forfriskende men det er også utrolig sundt! Snakk om tidenes detox liksom..

Ukens tanker: Forrige uke gikk mesteparten av tankene mine til begravelsen som var i familien. Jeg tenkte utrolig mye på mamma og en venninne som også er i slekten min. Jeg tok meg også  ttid til å tekste og “følge” opp de pårørende.💕  Videre på søndag tenkte jeg mye på om jeg skulle bestille ordentlig badebasseng eller ikke.

Og da snakker jeg ikke om sånn lite eller halvstore som man evnt blåser opp til barna.. Her snakker vi skikkelig basseng som enten kan graves ned eller bygges platting rundt. Stort nok til å både kunne svømme og ha store bade-leker i!! 🤑 Troe dere jeg har bestillt? 🤷🏼‍♀️😎

 

0 kommentarer

Siste innlegg