Uken som gikk

Det har skjedd ganske mye på privaten de siste 7 dagene og jeg klarer ikke helt å bare velge en bestemt ting, for uka i seg selv har vert ganske fin. En av de bedre siden sist lock down før jul faktisk.

Ukens opptur:  Jeg får så sykt mye spørsmål ang privatlivet mitt heletiden, når det kommer til gutter og sånn.  Noe som virker av aller høyest interessert. Og der har det egentlig gått litt opp og ned siden mai i fjor. Herregud lol.. Det begynner å bli noen mnd siden nå når jeg får tengt meg om 😂 Men atm føles det egentlig ganske fint,. Ting er chill og jeg stresser ikke med noe liksom. 🥳

Jeg har hatt besøk av venner og fått litt bedre kontakt med noen som kanskje tidligere bare har vert noen bekjente. Aldri noe styr noe som er sinnsykt lite stressende også. Jeg er liksom der i livet hvor jeg ikke orker vennskap eller mennesker som det alltid er styr med. Da kutter jeg de heller bare ut ass.💯

Jeg blei også “gjenforent” med bestevenninna fra sykkylven, henne har jeg ikke hengt med siden nyttårsaften! Og på lørdag var jeg i Ålesund å feira 30 års dagen til en annen bestevenninne som nylig har flyttet hjem til Sunnmøre fra Hønefoss. Henne har jeg heller ikke hengt med siden før sommer. Herregud tiden går så sykt fort!! 😱

Ukens nedtur: Jeg har sklidd litt ut med en venninne fordi hun gjentatte ganger ikke skjønner greia med girl code. 🤦🏼‍♀️ Jeg er ikke sur og sånn. Men bare litt lei av samme greia om og om igjen liksom. 💁🏼‍♀️

Ukens tanker: Hvordan i alle dager klarer vi å rote så jævlig hver gang jeg har besøk?? Det er faen meg helt utrolig! 😂😂🤦🏼‍♀️

Også har jeg innsett hvor utrolig glad jeg er i de søte små kattepusene. Det er så hyggelig å bli møtt i huset når man kommer hjem.

Ukens cravings: Sushi, seff! What else is new? 🙈

Ukend irritasjon: At jeg har blitt så sykt mat lei 🤟🏾😬.

0 kommentarer

Siste innlegg