Uken som gikk

Ukens opptur: Var faktisk det å ta hele helgen med knusende ro. Som regel i sommer har jeg vert ute på “vift” hele 2 kvelder og hatt familie tid på dagen. I helgen var vi hjemme hos besten og besta fra torsdag til søndag hvor vi spise familie middag og bare sløvet fremfor tvn. 🤒

Ukens nedtur: Er uten tvil det at jeg har vert syk og at jeg nettopp derfor også ikke fikk gått i begravelse.🙏🏾

Ukens cravings: Omg…  Jeg har hatt så SinnsSYKT dilla på iskaffe dere aner ikke engang!! Så mye at jeg nå er liv redd for at jeg har fått veldig gule tenner! Is kaffe må være noe V det mest undervurderte noensinne og i tilegg kan du få de sukkerfrie 🤤

Ukens tanker: Jeg har både tenkt og regnet ut at det nå kun er 3 mnd og ca 2 uker igjen til det er jul igjen… Hvor jævlig sykt er ikke det da? Og jeg gleder meg skikkelig også!

Både juletiden og nyttårsaften i fjor blei ødelagt og var derfor ganske sår for min del pga de traumatiske sjokkene som plutselig sto på rekke og rad på det personlige plan.

Er det noe jeg virkelig ønsker i år så er det å ha den beste julen noensinne både for min egen del, familien min og snuppa min 💯%!!

 Jeg var og både er en stor tilhenger av alt som hører høytider og familie tradisjoner til. Så i år kan jeg faktisk ikke vente med å komme i gang. Jeg har allerede begynt å planlegge julegaver faktisk haha, hvor sykt er ikke det?

Er nesten like før at jeg setter på noen jule låter nå hahahahaha!! 🎅🏽🎄🛍🎁🎼

0 kommentarer

Siste innlegg