ufrivillig instagram krig med typen til topp blogger Andrea sveinsdottir

Dette blogginnlegget er mer enn langt nok i seg selv så derfor tenker jeg å heller svare eller skrive noe i senere tid om det skulle bli behov for det.  nei jeg gjør ikke noe galt for dette er allerede postet på en åpen instagram profil, ikke er jeg her for å henge ut noen heller. men jeg har mange som har sendt meg dette innlegget på insta å jeg føler det er på tide at jeg svarer litt for meg. det eneste jeg ønsker å kommentere til denne “krigen” er at den er helt fullstendig tåpelig, ikke minst meningsløs og helt på trynet.  ikke alltid like enkelt når “trafikken”  kun er enveis kjørt. snakk om mislykket “debatt..

kan ikke mennesker bare få lov til å være seg selv? så kan andre bare “mind there own business”.

👌🏾

0 kommentarer

Siste innlegg