Ubrukelig for å si det sånn

Hei alle svimle følgere! Hvordan har vi det på denne flotte fredagen?

Jeg la meg kl 01:30, ish. Men våknet også opp igjen rundt kl 04…

Likevel føler jeg meg opplagt, overraskende nok og jeg skal straks rydde ferdig huset . Snuppa mi har tatt med en venninne hjem fra skolen i dag så de koser seg masse på lekerommet. 

I dag startet jeg dagen med en god og deilig dusj etterfulgt av litt jobb og skal i hvert øyeblikk begynne på sminken. I dag er det en flott dag og jeg er så sykt glad for at jeg ikke fortsatte å sover lenge sånn som jeg har gjort resten av uka, hehe. HATER å føle meg ubrukelig for å si det sånn!

På fredager er det igrunn besten og besta dag men vi er heller ikke kjipe med å følger den slavisk heldigvis. Så i dag har jeg “belaget” meg på god stemning i huset med barne latter, aktivitet og musikk helt frem til leggetid.

Hva jeg selv finner på når snuppa er i sengs har jeg ikke bestemt meg enda.  Men kanskje dra en tur på besøk? Hun sover så klart med besten og besta og ikke hjemme alene. Til dere som måtte være forskrudd nok til å ikke skjønne det. 😘 

0 kommentarer

Siste innlegg