uansett hva andre måtte mene

og plutselig var kl over 5 igjen da,  herreguud så tiden går! i skrivende stund sitter jeg inne og ser på tore været som stadig kommer nærmere og nærmere.

i dag tidlig var vi oppe ca kl 10 hvor vi spiste en bedre frokost, lekte litt med LOL lekene til isadora, kjøpte nytt slim. før vi dro videre til Sykkylven for å kjøpe en wifi forsterkende til når jeg sitter ute i solveggen å jobber.

her hjemme har vi hatt en helt rolig og ikke minst “normal” dag sånn som alle andre i nabolaget rundt oss. vi har gjort litt hus vask, vasket klær, klippet gresset, vannet blomster, ryddet kjøkkenet, badet og spylt litt ute området og søppeldunker. i dag er jeg egentlig bare trøtt uansett hva andre måtte mene. litt små “moody” er jeg også så “please” ikke snakk til meg liksom, hehe. i dag hadde jeg igrunn tenkt til å legge ut noen gøye innlegg men om det blir  det veit jeg neimen ikke. blei bare så utrolig daff her jeg sitter og har egentlig mest lyst til å gjøre absolutt ingenting.  

0 kommentarer

Siste innlegg