Tusen takk!

For 43 plass på topp listen i hele Norge i dag bare på ett eneste innlegg i går. Det var utrolig hyggelig å våkne til i dag tidlig!

Akkurat nå har jeg på nytt tatt meg en dusj og er veldig klar for sengen!m. Er det noe jeg liker aller minst med sommeren er pollen sesongen sim nå er i sin fulle spir. Jeg tror ikke jeg dusjer så mye som jeg gjør på denne tiden av året faktisk. Noe som sliter veldig på håret og i tillegg tørker inn huden.

Og i dag har pollen vert veldig irritabel også. Men likevel har jeg hatt en super fin dag sammen med familien på badestranden og andre utendørs aktiviteter med snuppa mi og vennen hennes.

I går var jeg ute på livet med noen venner som plutselig sto på døren og ville ha meg med på “turne”😂. Jeg hadde igrunn ikke lagt noen spennende planer annet enn å slappe av, men med snuppa mi på overnatting med en venninne. Da er jeg ikke vanskelig å be altså, lol. Formen har vert fin med bare en liten antydning til skallebank, men jeg hoppa på trampolinen kl 12 i dag tidlig likevel.

Super mom kalles det😘 Helt om dagen og helt om natten. Blir jo litt sliten av sånt i lengden, men gøy er det. Klem!💕

0 kommentarer

Siste innlegg