Trøtt og Gravid?

Så var 2 juledag her da folkens, den tradisjonelle ute dagen for mange.. Og jeg? Ja jeg er bare kjempe trøtt og har sikkert gått opp 3 kilo bare på noen dager nå… Fuck! Jeg er så mye trøtt for tiden at man nesten kunne tro jeg var gravid, omg. Sover jo ganske dårlig for tiden med samme mareritt om og om igjen i mange uker nå.. Djiiiz! 🤦🏼‍♀️ Men la oss ikke klage noe mer over akkurat det, livet går videre folkens. Ikke sant vel ? 🙃Hjemme hos besten og besten er vi alle samlet fortsatt på overnatting. Vi har spist en utrolig nydelig frokost, Isadora har badet å nå er de andre avgårde på besøk til resten av familien her på stranda. Jeg tenker å ta meg en liten hvil før det blir enda en gang mere mat og videre ut på festligheter med venner.

Kos dere så lenge 💕

 

0 kommentarer

Siste innlegg