Trodde jeg skulle få sinnsykt mye HATE

Først og fremst vil jeg bare takke alle flotte mennesker som har kommentert den nye hårfargen min med sykt mye kul, fin og ikke minst positiv respons! Dere aner virkelig ikke hvor utrolig redd jeg var for å ta den mørke fargen  i håret generelt. Responsen har vert helt EKSTREM og over alle forventninger, det må jeg si.

Selv liker jeg ikke å være mørk i det heiletatt og ikke nok med det, men i tillegg valgte jeg å splitte håret mitt i to forskjellige farger. Med så utrolig mange dømmende mennesker rundt i dagens samfunn. Herregud hva tenker jeg på, wæææ! Tenker ikke, det er det som er “problemet” hahah. I just do any random shitt i want! 😂

Hvor skummelt er ikke det liksom? Egentlig så bryr jeg meg jo ikke om sånne ting til vanlig men jeg følte litt på det nå siden jeg skulle over på en mørk farge som aldri har fått meg til å føle meg komfortabel.

Skulle det bli helt jævlig så hadde jeg jo måttet farge hele håret svart. Noe jeg bruker å ha mareritt om på nattestid liksom, så  jaaa.. Dere kan jo tenke dere verste sinario i mitt hode da, herregud!!

Men for førstegang noen sinne så har jeg faktisk aldri følt meg så tilfreds og ikke minst …. Kul… Viss det er lov å si? Føler liksom at hårfargen nå fikk frem mye av personligheten og stilen min. I tillegg fikk det mørke frem mye av de eksotiske trekkene på en smakfull og crazy måte.

Jeg trodde legit jeg skulle få så sinnsykt mye hate, side eye, blikk og ikke minst kommentarer på hvor dust jeg såg ut med color splitt.

Noe jeg ikke har fått enda. Men jeg blir heller ikke overrasket om noen skulle kvalme seg i fremtiden pga dette heller. Hallo jeg kjenner til det å ikke være helt A4 liksom. Og jeg skjønner om ikke AlLE syns dette var fint.

Men det går bra egentlig, nettopp fordi jeg liker håret så godt selv. Når man liker noe selv og er selvsikker nok på det, så betyr det liksom aldri hva noen andre måtte mene for at man skal “ombestemme seg”.

Men er man usikker på noe er det nok med kun en liten kommentar før man evnt skifter t-skjorte eller sletter et bilde få fb eller insta. .. U feel me? Jeg kjenner mange sånne faktisk 😬.

Det er helt utrolig hvor lett samfunnet og NORMEN kan påvirke mennesker til å gå i andre retninger enn man selv vil. Bare fordi det ikke “passer inn hos de normale”  👀.

Det er så sykt å tenke på hvor mye bare utseendet kan påvirke folk til å antyde hvordan man er. Før med helt blondt hår fikk jeg jo barbie stempelet og “air-head” med engang liksom.

Men nå fikk jeg plutselig litt mer “respekt” fordi man kan se mye mer personlighet og rebell i looken min enn bare “dum og deilig” liksom, helt Sykt viss man tenker over det faktisk! 

0 kommentarer

Siste innlegg