Trodde jeg måtte ringe brannbil!!

Heisann! Nå holdt jeg neste på å legge meg uten å blogge. Er så trøtt og var ganske klar for bare å se en serie før natta. I dag har jeg vaska og rydda hele huset innvendig, noe som virkelig trenges også.

Men jeg skal også ærlig si at jeg ikke kom helt rundt. Studio og soverommet mitt står fortsatt igjen urørt+ noen greier på salongbordet som jeg aldri gidder å ta. Veit liksom ikke helt hva jeg skal gjøre med det. 🤷🏼‍♀️ 

Som tidligere nevnt blir huset innvendig ikke prioritert når det er fint vær og vi er så lite hjemme og inne generelt. Men i dag sendte jeg snuppa på skolen og holdt på inne fra kl 08:30 til kl 12:30.

Etter det satt jeg meg ut, jobba litt og måtte redde bambi (altså katten vår) som for første gang hadde klaret HØYT opp i ett tre! OMG, thats another story im about to tell! Men det får bli en annen gang. Trodde legit jeg måtte ringe brannbil!!!!!!! 🥺😬

I ettermiddag har vi hatt besøk av nabobarna som har prøvde den nye vann sklien vår også har vi grillet. Etter det tok jeg å luka bort all ugress som hadde grodd langs hele terassen på fremsiden.

Hadde jeg vert passe smart så hadde jeg jo spylt der i går, før jeg begynte å spyle verandaen. Sånn blei det ikke men tenkte kanskje det ikke trengtes i år? Haha- herreguud, hvem prøver jeg å lure? 😂

Helt sykt hvor mye sand som lå i inngangspartiet  etter all grusen som plog bilen hadde måka ned i innkjørselen i vinter. Ikke rart det kommer så mye sand inn i huset. Er jammen meg glad for at jeg tok det for den sanden på gulvene har virkelig irritert meg!!

Nå er liksom både  innkjørselen og verandaen spylt ferdig å da kan jeg snart senke skuldrene for ting som burde bli gjort ute til sommer. Det er fanatisk også ganske digg. 

I går var vi en tur i Ørsta hvor jeg handla inn mye greier til terassen. Så da styra jeg jo ute igjen, i flere timer for å bli ferdig før helgen. Det som er digg med å holde på ute er jo at man samtidig også blir så ekstremt brun uten å måtte sitte å steike liksom.

Jeg liker jo å få ting gjort og har heller ikke problem med å gjøre sånt selv. Litt hjelp til å bære tunge ting er jo aldri feil. 💕

Nå har ute terrassen blitt skikkelig fin, noe alle nabo barna også sier hele tiden. Nå kaller de terrassen sommerfugl og blomster hage. Hahah så søte de er! 😅

I morgen kommer en venninne på besøk, noe jeg gleder meg vanvittig mye til! Henne er det lenge siden jeg har dett. Og snuppa skal på overnatting hele helgen før det blir kino med klassekamerater på søndag.

 

0 kommentarer

Siste innlegg