Ting jeg ikke hadde klart meg uten

Affiliate – Blivakker.no

Når det kommer til hår produkter.  Og det aller beste av alt er at favorittene mine også nå er på tilbud! 

 

💥 Husk og dobbeltklikke bildet for å komme til produktene💥

 

1. Varme beskyttende leave in Cream. Hår kremen er en varmebeskyttende krem. den etterlater håret skinnende og silkemykt. Med en fantastisk god duft som jeg selv får utrolig mye skryt av.

 

2. Extrem volum spray.  Gir ikke bare sykt god volum med deilig duft men fisken er stor råd en varer lenge. I tillegg som den gir super hold  i håret dagen ut. 

3.”Usynlig” hårstrikk som ikke skader håret.  Både jeg og snuppa mi får mye skryt når vi pynter håret med desse små og søte hårstrikken. Som verken syns eller skader håret når de er satt i .

4. Shampoo og balsam mot tørt og litt slitt hår.  Selv har jeg prøvd mange produkter fra bead head og kan kalle meg en flittig bruker av merket. Hele veien tilbake til 207 da jeg gikk makeup og frisør skole. Denne pakken passer bra for dere som har tørst, slitt og ganske livløst hår som manager  fuktighet og silikon!

 5. Shampoo og balsam not extremt tørt og slitt hår.  Og denne pakken hjelper på det samme, bare at den er MYE mer intens og reparerende. Denne har VIRKELIG vert ed på å “redde” det blonde håret mitt opp igjennom tiden! Er du ekstremt blond burde du bruke dette produktet!

6. Extra sterk og fleksibel hårvoks.  Denne hår voksen bruker jeg titt og ofte til å legge ned Bby hår når jeg tar hele, halve elle litt av håret opp i hårstrikk.  Ikke bare lukter den helt amazing og er god å jobbe med. MEN jeg bruker den også til å feste glitter i håret, på ansiktet og på kroppen når jeg føler meg kreativ. 

7. Vippe og øyenbryns farge.  Dette er den eneste fargen jeg bruker på vipper og bryn. Det var faktisk besta som fikk øynene mine opp for denne når jeg begynte å interessere meg for sminke. Selv er jeg heldig som har mørke trekk. Denne vippe og bryn fargen sitter super godt og ikke minst varer den kjempe LENEG. Finnes i alle farger og er absolutt verdt pengene, ikke er den dyr heller. 

 8. Tørr shampoo. Bruker jeg ikke bare de gangene håret egentlig skulle hatt seg en vask. Men jeg liker også å bruke een i røttene for å skape mega volum i hodebunnen.  

9. Blonde/silver shampoo. Det er så syyykt mange som spør åssen jeg får en så lys og kald farge på håret.

Det er takke være denne lilla sjampoen. Me  jeg anbefaler ikke å ha den i FOR lenge for den setter seg skikkelig i håret så det blir lilla!  

10. Utstyr til hårfarge. Aboslutt et MUST hjemme i huset! 😍

0 kommentarer

Siste innlegg